Obchodní podmínky
Hlavní zásady obchodních podmínek (platné od 1.1.2017)
- Ihned po odeslání objednávky Vám zašleme e-mail s potvrzením objednávky pro kontrolu.
- Kupní smlouva je uzavřena okamžikem odeslání objednávky
- Obvykle do 24 hod Vás budeme informovat e-mailem o stavu objednávky, případně vás poprosíme o upřesnění objednávky.
- Jakmile obdržíte e-mail s informací „Objednávka schválena“ znamená to, že se vaše objednávka vyřizuje.
- V případě platby bankovním převodem, Vám pošleme číslo účtu a vystavíme fakturu. Jakmile Vám pošleme číslo účtu, znamená to, že se vaše objednávka vyřizuje.
- Zboží, které je skladem, předáváme obvykle přepravní službě do 24 hod. po schválení objednávky, v případě platby bankovním převodem, nejpozději druhý pracovní den po připsání platby na bankovní účet. Pokud jste si objednali šperky z fimo hmoty, vyrobíme je obvykle do 10 dnů.
- Pokud si objednáte zboží, které nemáme skladem nebo nejsme schopni v takovém množství vyrobit, zašleme Vám e-mail s informací přibližného data dodání, nebo s Vámi sjednáme jinou kupní smlouvu ještě před schválením objednávky nebo kupní smlouvu zrušíme.
- Po odeslání zboží vám zašleme další e-mail s informací, že zboží bylo předáno přepravní službě (Česká Pošta).
- Česká Pošta vám doručí balík na vaši adresu v čase svého pravidelného rozvozu.
- Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (viz bod 8 obchodních podmínek).
- Platby v hotovosti nepřijímáme
- Podrobněji si prostudujte obchodní podmínky níže.
Upozornění: Při objednávce nelze kombinovat způsob dopravy „bez dobírky“ se způsobem platby „dobírka“.
Obchodní podmínky (platné od 1.1.2017)
1. Úvodní ustanovení
- Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě i Levný. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka). Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu www.ilevny.cz , kontaktní informace naleznete v části Kontaktní údaje:. Smluvní vztahy se řídí obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. a Zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.
2. Cena zboží
- Všechny ceny uvedené na stránkách jednotlivých produktů jsou konečné (prodávající není plátce DPH) a platné v okamžiku objednání.
- S celkovou cenou objednávky a nákladů na dopravu je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným odesláním.
- Při objednávce dbejte na to, abyste označili v kroku 4: Způsob dopravy a v kroku 5: Způsob platby správnou kombinaci nabízených variant. Nelze kombinovat Způsob dopravy „bez dobírky“ se způsobem platby „dobírka“. V případě, že označíte tuto zakázanou kombinaci, dojde k nesprávnému výpočtu poštovného a budeme vás kontaktovat ohledně upřesnění objednávky a vyjasnění vámi požadovaných dodacích podmínek a vyřízení objednávky se opozdí.
3. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
- Kupující objednává zboží prostřednictvím on-line formuláře na stránkách internetového obchodu. Postup pro vytvoření on-line objednávky je popsán v návodu Jak nakupovat? .
- Pro určení vlastností zboží a jeho kvality je podstatný zejména popis zboží a dále přiložená fotografie výrobku. Prodávající si vyhrazuje právo změnit obal výrobku, pokud mu tento obal nedává podstatný charakter. Změna obalu nesmí mít vliv na popisované vlastnosti zboží.
- Každá dokončená objednávka je automaticky v kopii zaslána na Váš email. Pokud jste tento informativní e-mail neobdrželi, zadali jste při registraci špatnou e-mailovou adresu, nebo jste nákup správně nedokončili a znamená to, že jsme Vaši objednávku neobdrželi ani my.
- Objednávka kupujícího odeslaná kupujícím prostřednictvím formuláře internetového obchodu www.ilevny.cz je uzavřením kupní smlouvy a jako taková je považována za závaznou. Pokud objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nechcete, neprodleně nás o této skutečnosti informujte, abychom mohli včas zastavit vyřizování Vaší objednávky a zrušit kupní smlouvu. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
- Kupní smlouva ohledně zboží uvedeného v objednávce (dále jen kupní smlouva) je uzavřena okamžikem, odeslání objednávky. Obdržíte e-mail s potvrzením viz druhý odstavec výše. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
- Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Za kupní smlouvu se vždy považuje smlouva o dodání spotřebního zboží, které je nutné sestavit nebo vytvořit.
- Obvykle do 24 hod, vyjímečně nejpozději do třetího pracovního dne, Vás budeme informovat e-mailem o stavu objednávky, případně vás poprosíme o upřesnění objednávky, pokud je třeba vyjasnit dodací a platební podmínky.
- Jakmile obdržíte e-mail s informací „Objednávka schválena“ znamená to, že se vaše objednávka vyřizuje.
- V případě platby bankovním převodem, Vám po schválení objednávky pošleme číslo bankovního účtu.
- Zboží, které je skladem, předáváme obvykle přepravní službě do 24 hod.,nejpozději do 3 pracovních dnů po schválení objednávky, v případě platby bankovním převodem, nejpozději druhý pracovní den po připsání platby na bankovní účet. Pokud jste si objednali šperky z fimo hmoty, vyrobíme je obvykle do 10 dnů.
- Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží již není v okamžiku vyskladňování objednávky skladem nebo se výrazným způsobem změnila prodejní cena. Pokud si objednáte zboží, které nemáme skladem nebo nejsme schopni v takovém množství vyrobit, prodávající neprodleně (emailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a dohodne se na dalším postupu (sjednání jiného termínu dodání, nebo náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky apod.)
- Podmínkou pro podání objednávky je vyplnění kontaktních a dodacích informací, které kupující vyplní v objednávce v internetovém obchodě. Kupující závazným odesláním objednávky prohlašuje, že údaje, které uvedl, jsou platné a pravdivé. Současně kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování, zpracování a archivaci údajů o kupujícím a jeho nákupech, a to až do doby odvolání tohoto souhlasu.
- Použije-li kupující při objednávce zakázanou kombinaci (viz bod. 2) a dojde tak k nesprávnému výpočtu poštovného, může prodávající odstoupit od kupní smlouvy, nevede-li další jednání k nápravě a ke správnému výpočtu poštovného.
- Provozovatel internetového obchodu i Levný se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne třetí straně. Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze pro komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Vaše osobní údaje budou výhradně využity za účelem realizace objednaných služeb (např. dodání zboží) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení nákupního dokladu nebo identifikaci Vaší platby učiněnou bankovním převodem.
- Kupní smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu zboží uvedené v objednávce a v termínu dle obchodních podmínek a na adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Kupující se zavazuje toto zboží od prodejce či jím zvoleného přepravce převzít a zaplatit prodejci celkovou cenu uvedenou v objednávce.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení dohodnuté kupní ceny.
- Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku (odstoupit od kupní smlouvy), pokud kupující nesplnil svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
- Prodávající si vyhrazuje právo v mezích zákona využít svého práva ověřit si pravdivost údajů uvedených při registraci před realizací dodávky objednaného zboží.
- Pokud chcete Vaši objednávku zrušit (stornovat), neprodleně nás kontaktujte telefonicky na číslo 732 561 067 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře Kontaktujte nás přes zákaznický servis, nebo přímo e-mailem na adresu: ilevny@seznam.cz
4. Způsob platby
- bankovním převodem: při volbě platby bankovním převodem budou kupujícímu zaslány podklady k zálohové platbě na e-mail uvedený při registraci. Na základě těchto údajů provede kupující převod. Při převodu je důležité uvádět variabilní symbol (Id číslo objednávky), na základě kterého bude možné identifikovat platbu. Platbu předem lze realizovat bankovním převodem. Splatnost zálohy je 10 dní. Zboží bude expedováno až po připsání dané částky na účet prodávajícího.
- na dobírku: částku zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou na poštovní přepážce při převzetí zboží. Česká pošta převede uhrazenou částku za zboží na náš bankovní účet.
- Platby v hotovosti nepřijímáme
5. Způsob dodání
- Zboží, které je skladem, předáváme obvykle přepravní službě do 24 hod.,nejpozději do 3 pracovních dnů po schválení objednávky, v případě platby bankovním převodem, druhý pracovní den po připsání platby na bankovní účet. Pokud jste si objednali šperky z fimo hmoty, které nemáme skladem, vyrobíme je obvykle do 10 dnů.
- Osobním odběr v místě podnikání je možný pouze po předchozí dohodě (neprovozujeme kamenný obchod, zboží nejprve musíme přichystat k odběru) a po zaplacení ceny za zboží na náš bankovní účet.
- Po předchozí domluvě doručíme osobně zboží na smluvenou adresu. Takto doručujeme pouze do blízkého okolí města Náchoda, Červeného Kostelce, Police nad Metují a Hronova.
- Zboží je doručováno prostřednictvím České pošty, s.p. jako doporučená zásilka nebo balík. Česká pošta v případě nezastižení zákazníka zabezpečuje uložení zásilky na poště po dobu 7 dní. Vrácené zásilky jsou opětovně zasílány jen na požádání zákazníka a je zároveň účtováno další poštovné. Zásilku lze sledovat na https://www.postaonline.cz/trackandtrace
- Výše uvedené termíny expedice mohou být prodlouženy v případě odstávky systému, dovolené či nepředvídatelných událostí. O této skutečnosti je informace vyvěšena na úvodní straně www.ilevny.cz .
6. Náklady na dodání
POŠTOVNÉ: je stanoveno dle ceníku České pošty podle vámi označeného způsobu dopravy a předpokládané hmotnosti zásilky. V případě platby bankovním převodem nebude účtován poplatek za dobírku.
Ceník poštovného je uveden zde: Poštovné
7. Storno objednávky
Objednávka je po odeslání a potvrzení závazná pro obě strany. Kupující však má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv, než bude objednané zboží předáno k přepravě.
8. Odstoupení od kupní smlouvy
- Kupující je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit i v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
-
Kupující - spotřebitel má právo v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní po převzetí zboží. V takovém případě musí být odstoupení od smlouvy odesláno prodávajícímu nejpozději čtrnáctý den od převzetí zboží! Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, postupuje, prosím, následovně:
- Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a sdělte nám číslo objednávky -variabilní symbol a datum nákupu a úmysl, že chcete od kupní smlouvy odstoupit.
- Zboží vraťte zpět na naši adresu uvedenou na zásilce nebo v kontaktech, a to ve lhůtě do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy. Zboží neposílejte na dobírku. Zboží musí být vráceno nepoškozené a bez zjevných vad způsobených užíváním, v původním obalu včetně všech poskytnutých dokladů a včetně dokladu o koupi (pokud byl zaslán v listinné podobě se zásilkou).
- Ke zboží je také nutno přiložit písemné vyjádření o odstoupení od kupní smlouvy (pokud nebylo zasláno elektronicky), kde bude uvedeno zejména úmysl, že chcete od kupní smlouvy odstoupit, číslo bankovního účtu, kam prodávající převede zaplacenou kupní cenu, popř. jméno a adresa kam mají být peníze poslány.
- Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Zboží, které vracíte, může být rozbalené, ale nesmí být použité a opotřebované. Vrácené zboží se nepovažuje za opotřebované, pokud jej zákazník přiměřeně vyzkoušel obdobně, jako by je vyzkoušel v kamenné prodejně. (§ 1833 občanského zákoníku).
- V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Zboží neposílejte na dobírku. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.
- Odstoupení od kupní smlouvy není možné u věcí, které se rychle kazí nebo zastarávají, nebo u kterých byl porušen hygienický obal.
- Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodávajícímu hradí kupující (§ 1832 odst. 3. občanského zákoníku).
- Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část neprodleně, nejpozději však do 14 dnů po převzetí vráceného zboží.
9. Reklamační řád
- Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (neporušenost zásilky, poškození krabice apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky a sepsat s dopravcem zápis o poškození a neprodleně informovat prodávajícího telefonicky na číslo 732 561 067 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře Kontaktujte nás přes zákaznický servis, nebo přímo e-mailem na adresu: ilevny@seznam.cz.
- Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po převzetí a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
- Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že je prodávaná věc (předmět koupě) při převzetí kupujícím bez vad, v ujednaném množství, jakosti a provedení. Za vadu se považuje i plnění jiné věci.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
- Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě.
- Reklamace se nevztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby. Dále se záruka nevztahuje na běžné opotřebení zboží, na baterie pokud jsou součástí zboží, na zboží nebo jeho část, která je dodaná zdarma a nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním, nevhodnou údržbou výrobku nebo jeho nesprávným skladováním (viz Péče o bižuterii ).
- Při uplatnění reklamace nás telefonicky kontaktujte na čísle 732 561 067 nebo e-mailem na adresu: ilevny@seznam.cz., případně prostřednictvím kontaktního formuláře Kontaktujte nás přes zákaznický servis.
- Popište důvod reklamace a nejlépe když přiložíte fotografii reklamovaného výrobku a jeho závady. Uveďte číslo objednávky nebo faktury.
- Zboží neposílejte, dokud k tomu nebudete vyzváni.
- Prodávající se s vámi nejprve domluví na požadovaném způsobu vyřízení reklamace a bez zbytečného odkladu reklamaci vyřídí.
- Pokud to bude třeba pro posouzení reklamace nebo opravu, budete vyzváni k doručení reklamovaného zboží na naší adresu. Zboží neposílejte, dokud k tomu nebudete vyzváni.
- Při zaslání je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškození. Ke zboží je nutno přiložit popis vady s číslem objednávky nebo faktury a návrh na způsob řešení reklamace, pokud tak kupující neučinil elektronicky.
- Prodávající bez zbytečného odkladu reklamaci vyřídí. Je-li třeba odborného posouzení reklamované vady, podá prodávající kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace s tím, že reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Po marném uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako kdyby se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
- Každá reklamace bude individuálně posouzena a vyřízena dle občanského zákona
- Nemá-li věc vlastnosti uvedené v § 2161 občanského zákona, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
- Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
- Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
- Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši, popř. dalších nutných nákladů. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
10. Ochrana osobních údajů
Kupující podáním objednávky dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování, zpracování a archivaci poskytnutých osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech, a to až do doby odvolání tohoto souhlasu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, subjekt údajů má právo k jejich přístupu a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
Veškerá osobní data, která jsou součástí objednávky anebo byla uvedena během registrace, jsou považována za důvěrná. Uvedené údaje budou sloužit pouze pro potřebu prodávajícího (vyřízení objednávky či případné reklamace). Při nakládání s osobními daty se prodávající řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění. V případě ukončení registrace či na žádost kupujícího budou tato data z archivu dodavatele odstraněna, pokud tomu nebrání jiná zákonná povinnost (vedení účetnictví apod.). Prodávající se zavazuje neposkytnout tato data třetím stranám, kromě těch, které přímo souvisejí s vyřízením objednávky (přepravci, banka apod.), a to pouze v nutném rozsahu pro vyřízení objednávky.
Prodávající požaduje při objednávce pouze takové osobní údaje kupujícího, které jsou nezbytně nutné pro vyřízení objednávky, tj. jméno a příjmení, adresu bydliště nebo dodací adresu, telefon, e-mail.
Prodávající nerozesílá do registrované emailové schránky obchodní sdělení s novinkami ani pokud se zákazník zaregistruje (přihlásí) k odběru novinek. Zákazník může kdykoliv svůj souhlas odvolat.
Prodávající si vyhrazuje právo v mezích zákona využít svého práva ověřit si pravdivost údajů uvedených v registračním formuláři před samotnou realizací dodání objednaného zboží (např. ověřit úplnost nebo správnost doručovací adresy včetně PSČ).
Kupující má právo požádat o vymazání osobních údajů.
Provozovatel internetového obchodu „i Levný“ a adresa pro zpětné zaslání zásilek.
Pavlína Kosinková
Žabokrky 36
549 31 Hronov
IČ: 88800521
Nejsem plátce DPH
Hlavní zásady obchodních podmínek (platné od 1.1.2014 do 31.12.2016)
- Ihned po odeslání objednávky Vám zašleme e-mail s potvrzením objednávky pro kontrolu.
- Kupní smlouva je uzavřena okamžikem odeslání objednávky
- Nejpozději do třetího pracovního dne Vás budeme informovat e-mailem o dostupnosti zboží a stavu objednávky, případně vás poprosíme o upřesnění objednávky.
- Jakmile obdržíte e-mail s informací „Objednávka schválena“ znamená to, že všechno objednané zboží je připraveno k odeslání.
- V případě platby bankovním převodem, Vám pošleme číslo účtu a vystavíme fakturu. Jakmile Vám pošleme číslo účtu, znamená to, že všechno objednané zboží je připraveno k odeslání.
- Zboží, které je skladem, předáváme obvykle přepravní službě nejpozději do 3 pracovních dnů po schválení objednávky, v případě platby bankovním převodem, nejpozději druhý pracovní den po připsání platby na bankovní účet. Pokud jste si objednali šperky z fimo hmoty, vyrobíme je obvykle do 10 dnů.
- Pokud si objednáte zboží, které nemáme skladem nebo nejsme schopni v takovém množství vyrobit, zašleme Vám e-mail s informací přibližného data dodání, nebo s Vámi sjednáme jinou kupní smlouvu ještě před schválením objednávky nebo kupní smlouvu zrušíme.
- Po odeslání zboží vám zašleme další e-mail s informací, že zboží bylo předáno přepravní službě (Česká Pošta).
- Česká Pošta vám doručí balík na vaši adresu v čase svého pravidelného rozvozu.
- Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (viz bod 8 obchodních podmínek).
- Podrobněji si prostudujte obchodní podmínky níže.
Upozornění: Při objednávce nelze kombinovat způsob dopravy „bez dobírky“ se způsobem platby „dobírka“.